wtorek, 5 lutego 2013

Yo Madafaka !

"Nagraj coś ! ajjj"
Ach, no tak zapomniał bym dodać, że lubię się również pobawić troszkę muzyką, no cóż, mój głos jest zapewne na tak wysokim poziomie jak i wygląd, dlatego postanowiłem jakiś czas temu zająć się dziedziną rap/ hip hop (co, kto woli), dlatego też udało mi się skonstruować 2 lata temu teledysk, który macie poniżej:


"Napisz coś nowego, bro !"
jednak to nie koniec moich marzeń, więc od czasu do czasu postaram się wrzucić jakiś nowy tekst, który możliwe iż znajdzie się na moim debiutanckim krążku, więc... trzymajcie kciuki, słuchajcie, czytajcie, krytykujcie :)))

"Codzienna rzeczywistość znów CIe mija
inni ludzie, obce twarze, całośc znika
majaczy gdzies w tle pejzaż miłośći
bezkresu szczęścia, uśmiechu i szczerośći
ale bądź tu sobą, walczyć trzeba, to nie zmienna
stare schematy, ich się dzisiaj nie powiela
trzeba iść własną drogą, żeby nie spaść na sam dół
żeby znaleść się na szczycie, trzeba być sobą i chuj
każda sekunda może Cie powalić, 
nikt nie będzie czekał aż podniesiesz się do walki
życie będzie niszczyć to co ludzie zbudowali
możesz kupić większość, ale zdobyć możesz wszystko
tak się mówi, to się chwali, ci co chcą, oni dotrwali
możesz im zazdrościć, możesz zacząć coś z tym robić 
zaczynasz się bać, nie czas na strach który sam tworzysz
umysł jest potężny, lecz pod Twą kontrolą, jarzysz!

Tak jest, tak jest, możesz wszystko
Tak jest, tak jest wiara tworzy przyszłosć
Tylko ty sam potrafisz przekształcić
wizje umysłu w rzeczywistość

Znowu wstajesz rano, brak ci optymizmu
nie masz na nic siły, z chęcią bys zgnił tu
wiem co czujesz, przecież sam tak miałem
ale uwierzyłem w to, co zobaczyć chciałem
ośmieliłem sie przekształcać moją wiare
wizję umysłu w rzeczywistość własną dałem
włożyłem w to serce, ofiarowałem własną duszę
osiągnąłem szczyty, dotarłem tam gdzie chciałem
i to wcale nie był koniec, lecz początek czegoś nowego
..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz