niedziela, 3 lutego 2013

WTF ?

Witam wszystkich, no cóż zacznę dosyć typowo, czyli od opisania pewnych podstawowych kwestii, tak więc:

"Coś o mnie"
Mam 22 lata, jestem dosyć wysokim blondynem z niebieskimi oczami. Kwestie urody, pozostawiam do dyskusji po ukazaniu się moich zdjęć w niedługim czasie. Charakter jest chyba rzeczą jedną z najtrudniejszych do opisania, według testu przeprowadzanego jeszcze w szkole średniej mam dosyć wybuchowy temperament (zgadza się !), często zdarzało mi się zaczynać pewne rzeczy, nie kończąc ich, lecz tą cechę w chwili obecnej próbuje zmienić, całej reszty dowiecie się czytając moje posty które będą o...

"Co ja tu będę pisał ?"
... przeróżnych rzeczach. Zapewne troszkę o modzie, która zawsze w jakiś sposób mnie interesowała  ale głównie w celach tylko i wyłącznie osobistych, więc spodziewajcie się od czasu do czasu małego maratonu zdjęć wraz z opisami ciuchów. Fajnie będzie również podzielić się opiniami kulinarnymi, bo co prawda nie jestem wybitnym kucharzem, ale miło stworzyć coś smacznego, prostego, bo jak wiadomo, takie dania są najpiękniejsze :) O filmie i książce też na pewno coś się pojawi, ponieważ jest to dosyć istotna część mojego nowego życia...

"Skąd ja się urwałem ?!"

... które zakłada dokonania cudu w 2013r ... no ok, może nie cudu, ale istotnych zmian w moim życiu, które wcześniej było po prostu do bani. Tak, potrafię się przyznać do tego, że moje kilka ostatnich lat zmarnowałem, a mogłem przecież osiągnąć tak wiele, dlatego wdrażam cudowny plan, który również wiąże się z prowadzeniem tego bloga.

"Show it !"

No cóż, gdybyście przypadkiem tu trafili, mieli zamiar czytać moje wypociny i oglądać to co tutaj wrzucę, będę szczęśliwy :) jeżeli będziecie mieli mi coś do zarzucenia, również śmiało o tym piszcie, w końcu każdy uczy się na błędach :).

Cya


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz